.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ولایتی:مردم 40 درصد فقیرتر شده‌اند

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علی اکبر ولایتی در جمع مردم اهواز در محل مسجد ارشاد اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز ایام انتخابات فرا نرسیده است و از بررسی‌های شورای نگهبان مطلع نیستیم، من سخنم را با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به صورت غیرمستقیم و در عین حال روشن بیان می‌کنم.

* انتخابات تنها یک مصرع از حماسه سیاسی است

وی با اشاره به نامگذاری امسال به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط رهبر معظم انقلاب افزود: حماسه از یک فعالیت فوق‌العاده برای دستیابی به یک هدف حکایت می‌کند و انتخابات تنها یک مصرع از حماسه سیاسی است.

* سکوت می‌کنم و هیچ پاسخی نخواهم داد / سعی می‌کنم سازنده حرف بزنم

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه در مبارزات انتخاباتی باید اخلاق‌مداری و رعایت حیثیت دیگران را در نظر داشت بیان کرد: اگر شورای نگهبان صلاحیتم را تایید کرد و برخی برای جوسازی سخن ناروایی در رابطه با من بیان کردند، سکوت می‌کنم و هیچ پاسخی نخواهم داد.

ولایتی ادامه داد: سخنان من ایجابی است نه سلبی، هیچ‌گاه تخریبی سخن نخواهم گفت و سعی می‌کنم سازنده حرف بزنم.

* راه باز است/ مقدمات برنامه‌ام را طبق قانون عرضه کرده‌ام

وی با اشاره به اینکه از فرد اصولگرایی که منتخب مردم باشد حمایت خواهیم کرد تصریح کرد: هر که نظام اسلامی ایران، قانون اساسی و ولایت فقیه را قبول داشته باشد اصولگرا است و کسانی که ادعای اصولگرایی دارند راه باز است و می‌توانند وارد شوند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هنر مخفف ساختن کلمه این است که آن کلمه معنی داشته باشد عنوان کرد: مقدمات برنامه خود را طبق قانون عرضه کرده‌ام و دولتی تشکیل خواهم داد که متمم است، متمم مخفف پنج کلمه است.

* شعار «دولت متمم» + معانی

وی با اشاره به معانی شعار خود افزود: «میم» اول به این معنی است که هر که می‌خواهد در این دولت شرکت کند باید متدین، خداترس و باتقوا باشد، این ویژگی‌ها اساس فساد را از ادارات برمی‌دارد و فرد از ترس سازمان بازرسی و اقتصاد و دارایی نیست که خطا نمی‌کند بلکه از ترس خداست که حق را به محقش واگذار می‌کند و دینش را جز به بهشت نمی‌فروشد.

ولایتی «ت» کلمه متمم را مخفف تجربه دانست و گفت: کسانی که در حوزه‌ای تجربه دارند می‌توانند وارد دولت شوند مثلا اگر متخصصی قابلیت کشاورزی خوزستان را بشناسد و بتواند از آب خوزستان که سه چهارم، آب کشور است، استفاده کند باید به کار گرفته شود.

* بیکاری در استان خوزستان 25 درصدی است

وی با اشاره به اینکه بیکاری در استان خوزستان 25 درصدی است توضیح داد: توسعه کشاورزی در خوزستان علاوه بر آنکه به تولید و خودکفایی کمک می‌کند باعث ایجاد اشتغال نیز می‌شود و آمار بیکاری را کاهش می‌دهد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یک فرد دولتی باید تخصص، توانایی و علم لازم را داشته باشد اظهار کرد: این فرد باید حوزه صنعت را بشناسد و بخش‌هایی از صنعت را که تعطیل شده است احیا کند.

* پرداخت تسهیلات در بخش صنعت/ کاهش نرخ بیکاری

وی با اشاره به اینکه می‌توانیم یک دوره تنفس را برای برخی واحدهای صنعتی در نظر بگیریم و برای مدتی آنها را از پرداخت مالیات معاف کنیم، اظهار کرد: باید با پرداخت وام و به تعویق انداختن اقساط، به صنعت کشور کمک کنیم و این مسئله به کاهش نرخ بیکاری کمک می کند.

ولایتی با بیان اینکه باید سلامت ملت را یک اصل قرار دهیم تصریح کرد: همه مردم باید بیمه کارآمد داشته باشند.

* همه مردم باید بیمه کارآمد داشته باشند/ طبق برنامه پنجم توسعه درمان باید رایگان باشد

وی تصریح کرد: در حال حاضر دفترچه‌های درمانی 35 درصدی هستند و 65 درصد هزینه درمان از جیب مردم می‌رود در حالی که نباید اینگونه باشد و طبق برنامه پنجم توسعه درمان باید رایگان باشد.

ولایتی اضافه کرد: بیمه باید مکفی باشد و با سیستم ارجاعی و پزشک خانواده و تکمیل کردن آن مردم حتی برای جراحی‌های سنگین هزینه‌ای پرداخت نکنند.

* کسی که قانون و ولایت فقیه را قبول دارد نباید تضاد ایجاد کند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی دیگر از اصول دولت متمم را شخصیت معتدل دانست و گفت: در دولت باید از افراط و تفریط دوری کرد و کسی که قانون و ولایت فقیه را قبول دارد نباید تضاد ایجاد کند زیرا دودش به چشم مردم می‌رود.

* مردم 40 درصد فقیرتر شده‌اند

وی با بیان اینکه شایسته نیست مردمی که درگیر تحریم، بیکاری و تورم هستند این تضادها را هم تحمل کنند اظهار داشت: بر اساس گزارش بانک مرکزی از اردیبهشت ماه سال 91 تا 92 نرخ تورم در کشور 40 درصد بود در حالی که درآمد ملت هیچ تغییری نکرده است و این نشان دهنده این است که مردم 40 درصد فقیرتر شده‌اند.

ولایتی خاطرنشان کرد: این نیرویی را که صرف تضاد در میان خود می‌کنید صرف بیکاری جوانان، آب خوزستان، فاضلاب آبادان، کنترل قیمت‌ها و نگه داشتن ارزش پول کنید و این موارد جز در سایه اعتدال به وجود نمی‌آید.

وی با بیان اینکه دولتی را تشکیل خواهم داد که دیدگاه رهبر را عملی کند بیان داشت: در پیروی از خط رهبری نه باید از رهبر پیشی بگیریم و نه عقب بمانیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آخرین رکن دولت متمم خود را مشورت پذیری بیان کرد و گفت: باید از کارشناسان مجرب در کارها استفاده کرد، و به جرات می‌توان گفت پیش از این بیشترین کارشناسان را در خوزستان داشتیم که در شرکت نفت کار می‌کردند.

* کسی که می‌خواهد سرمایه گذاری کند باید اعتماد داشته باشد

وی ثبات مسئولان رده بالا بر سخنان را مهم دانست و گفت: شما تا به حال چند بخشنامه از مراکز تنظیم پول دیده‌اید؟ کسی که می‌خواهد سرمایه گذاری کند باید اعتماد داشته باشد و مطمئن شود که ارزش سرمایه‌اش کم نخواهد شد.

ولایتی در پایان به برنامه 100 روزه خود اشاره کرد و افزود: این برنامه را در زمان تبلیغات ارائه خواهم کرد که در راستای کنترل تورم و بیکاری و بازگرداندن اعتماد به مردم است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد اکبری نامدار 24 ارديبهشت 1392
تا حالا کجا بودی مگر لال مونی گرفته بودی می خواهی مثل رئیس جمهور خودتان مردم را بفریبی از آنان رای بگیری . کور خوانده ای دکتر
نا شناس 26 ارديبهشت 1392
نه بابا عجب کشفی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.